Затверджено "Електронний вступ-2011"

Міністерство юстиції затвердило положення про проведення у вищих навчальних закладах експерименту "Електронний вступ-2011", який розпочне роботу з 1 липня.

Система електронного вступу передбачає подачу абітурієнтами заяв про вступ до ВНЗ ІІІ-IV рівнів акредитації в режимі он-лайн через інтернет.

Відповідно до документа, розробленого Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, електронний вступ в 2011 році проводитиметься у вигляді експерименту, мета якого - удосконалення процедури подачі абітурієнтами заяв у ВНЗ. Незалежно від форми власності. Цього року системою електронного вступу зможуть скористатися абітурієнти, які планують поступати на денну форму навчання.

Подача електронних заяв є добровільною і не відміняє права абітурієнта особисто подати документи в приймальну комісію навчальної установи.

Електронні заяви матимуть рівнозначний статус із заявами на паперових носіях і мають бути подані абітурієнтами в терміни, передбачені умовами прийому до ВНЗ.

Положення про електронний вступ передбачає, що для електронної реєстрації заяви абітурієнтам необхідно мати документ державного зразка про раніше отриманий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень і необхідні сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти.

Електронна реєстрація заяви здійснюється шляхом заповнення абітурієнтом в режимі он-лайн електронної форми за допомогою програмного інтерфейсу, размешенного на інтернет-порталі "Єдине інформаційне освітнє вікно" із вказанням вищих навчальних закладів і напрямів підготовки.

Абітурієнт може подати електронну заяву не більше ніж в п'ять вищих навчальних закладів України і не більше ніж на три напрями підготовки (спеціальності) в кожному з них.

Після завершення електронної реєстрації абітурієнт отримує логін і пароль особистого електронного кабінету, де може відстежувати повідомлення від приймальних комісій про отримання заяв. Ці повідомлення підтверджують факт допуску абітурієнта до участі в конкурсі.
Кiлькiсть переглядiв: 83